Saturday, March 25, 2006

S & A

Erm, how should i start it ? What you have in your mind when you see "S & A" ??? Yea, right ... is Single & Available ...

too fast to be true ! i'm back to S & A after 5 years in 2 relationships ... for those who know my 2nd relationship, fast huh ?

p/s: dear, let me know if you've change your mind ... take care !!! i promise not to torture myself ... i'll wait for the day ... i'll wait ...

我并不潇洒,好不要容易放弃了第一段感情 。。。 现在的我又要面对第二次恋爱的告吹,难过的心真的好难平伏 。。。没想到是那样的结果,我还很期待我们的未来 。。。 他说,他需要时间去解决手头上的问题,我成全他, 不想看到他被那样多的问题烦着 。让他先不为我与他的问题烦恼。 我明白他的处境,希望他的问题能早点解决 。。。

等他 。。。。。